Un laboratorio in lingua sarda per prevenire e conoscere meglio il diabete

Lo organizzano la Provincia di Oristano, il Comune di Oristano e il Comune di Cabras. Iscrizioni fino al 20 ottobre

Giovedì, 13 ottobre 2022

Sa Provìntzia de Aristanis, su Comune de Aristanis e su Comune de Crabas cuncordant unu laboratòriu pro prevènnere e connòschere mègius su diabete

Su diabete, a dolu mannu, in provìntzia de Aristanis puru si presentat cun un’intzidèntzia e una prevalèntzia artas meda. Pro cussu sa Provìntzia de Aristanis, paris cun is Comunes de Aristanis e de Crabas, cuncordant unu laboratòriu in limba sarda pro prevènnere e connòschere mègius custa maladia, cunforma a una proposta de sa Cooperativa “L’altra cultura” chi faghet parte de su Catàlogu de laboratòrios in limba sarda de sa Regione Sardigna. De sa parte iscientìfica si nd’at a incurare dot.re Gianfranco Madau, mèigu diabetòlogu ispetzializadu fintzas in Iscièntzia de s’alimentatzione, mentras Antoni Nàtziu Garau, tradusidore-interprete e malàidu de diabete de genia 1 dae su 1997, si nd’at a incurare de sa parte linguìstica.

Sa faina at a tènnere una dura de 30 oras, partzidas in 15 addòbios de 2 oras onniunu, chi s’ant a fàghere intra de is meses de santugaine e onniasantu de su 2022. Su laboratòriu est gratis e, a s’acabbu, is dischentes ant a otènnere un’atestadu de frecuèntzia.

Is interessados si podent allistare compilende su mòdulu alliongiadu, chi bolet mandadu a s’indiritzu e-mail limbasarda@provincia.or.it a intro de su 20 de santugaine de su 2022 o cunsignadu a manu a s’Isportellu linguìsticu de sa Provìntzia, abertu dae su lunis a sa chenàbura, dae is noe de mangianu a sa una. Pro àteros informos faghet a telefonare a su nùmeru 349 602 5986 o a mandare un’e-mail a s’indiritzu limbasarda@provincia.or.it.

Su laboratòriu s’at a pòdere incarrerare cun unu nùmeru mìnimu de 20 iscritos, chi s’impignant a ddu sighire pro a su mancus 21 oras de is 30 prevìdidas.

La Provincia di Oristano, il Comune di Oristano e il Comune di Cabras organizzano un laboratorio per prevenire e conoscere meglio il diabete

Il diabete, purtroppo, è una malattia che anche in provincia di Oristano si presenta con un’incidenza e una prevalenza molto alte. Perciò la Provincia di Oristano, il Comune di Oristano e il Comune di Cabras organizzano un laboratorio in lingua sarda per prevenire e conoscere meglio questa malattia, accogliendo una proposta della Cooperativa “L’altra cultura” inserita nel Catalogo dei laboratori in lingua sarda della Regione Sardegna. La parte scientifica sarà curata dal dottor Gianfranco Madau, medico diabetologo specializzato anche in Scienza dell’alimentazione, mentre Antonio Ignazio Garau, traduttore-interprete e malato di diabete di tipo 1 dal 1997, si occuperà della parte linguistica.

L’attività durerà 30 ore, articolate in 15 incontri di 2 ore ciascuno, che si svolgeranno fra i mesi di ottobre e novembre 2022. L’iscrizione al laboratorio è gratuita e, al termine, i corsisti potranno ottenere un attestato di frequenza.

Gli interessati possono iscriversi compilando il modulo allegato, che va spedito all’indirizzo e-mail limbasarda@provincia.or.it entro il 20 ottobre 2022 o consegnato a mano allo Sportello linguistico della Provincia, aperto dal lunedì al venerdì, dalle 9 alle 13. Ulteriori informazioni possono essere acquisite telefonando al numero 349 602 5986 o inviando un’e-mail all’indirizzo limbasarda@provincia.or.it.

Il laboratorio potrà essere attivato con un numero minimo di 20 iscritti, che si impegnano a frequentarlo per almeno 21 ore delle 30 previste.

LASCIA UN COMMENTO

Inserisci il tuo commento!
Inserisci qui il tuo nome